Två dagar i ett inlägg

Jag blir lite smått förvirrad då det är långledigt. Igår kändes det som fredag men så var det ju inte, det var ju skärtorsdag.
Igår så träffade jag Daniel (nämnd nr 2) mer än min kära man, och det är absolut inte ovanligt nu förtiden. Jag tror jag har fått en ny nära vän och det är alltid trevligt. Igår så grillade vi "finkött" och åt massor av goda röror.

Vi grillar försiktigt!


Långfredagen ska vara en dag då man tänker efter och tar det lugnt men så var inte fallet för mig, Michan och Aron. Vi vandrade ner till tivolit som är i stan. Michan och jag har vår årliga tradition som inte får undvikas (inga problem för oss ifs), synd att det inte var något


Efter några timmar på tivolit och det fina vårvädret så började vi vandra hemåt via Coop. En sväng där inne och halvsvimmattack satt vi helt plötsligt utanför Michan med en sovande unge i vagnen och en relaxad mamma på gräsmattan. Det är väldigt jobbigt att vara bland starka färger, mycket människor, hög musik och skrik.


Får se om jag kommer ihåg denna blogg imorgon. Ska nämligen till mina svärföräldrar och äta och dricka gott.

Glad Påsk!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0