Fasta?

Under påsk så ska det väl vara fasta? Men inte för mig iaf, jag har nog aldrig ätit som jag gjort under påskhelgen. På påskdagen åkte Fredrik och jag till mina föräldrar för att äta en tidig lunch/middag. Det var trevligt och självklart så spelade vi lite wii. Jag vann frisbeegolfe. Jag är bäst!

Sen så var det bara att ta sig hem för att börja förbereda för årets första grillning på uteplatsen. Ännumer god mat och väldigt trevligt sällskap. Sällskapet bestod av Fredriks tre bästa vänner, det var bara Daniel som fattades.


Jag tror kladdkakan ligger på grillen

Det var måndagen det. Igår så var det en heldag med min underbara habibi. Vi hann med mycket på en dag. Vi gick runt på stan, tog en latte med hennes svägerska, färgade Michans hår två gånger( från orange till knallrött), vi var ner till polisstationen så jag kunde fixa ett nytt pass, vi åt lyxmat, vi var i bresse så att habibi fick träna på att fotografera lite. Hm är det något jag glömt?
Det var skönt att umgås med Michan som på den gamla goda tiden. Det var länge sen vi gjorde det och jag tror vi behövde det.


Kommentarer
Postat av: michaela

Vad du är gullig min pärla!

2011-04-27 @ 16:38:20
URL: http://michaelafoto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0