Påskafton

Det var inte så kul när alarmet på mobilen ringde imorse. Tror jag snoozade tre gånger innan jag gick upp och satte på kaffekokaren. Med lite frukost i magen och några sms fram och tillbaka så var jag påväg ner i den röda fina saaben till Enköpings vårmarknad. Det kändes som att halva stan var där och trängdes.
På marknaden så var det samma gamla vanliga skit inklusive dom små och jobbiga leksakerna som låter illa. Staffan och jag investerade i lite kryddor till sommarens alla grillningar och jag köpte även två solglasögon.
Hoppas nu bara att Fredrik inte tar sönder nån av brillorna som han lyckades göra förra året
"Fredrik jag lämnar mina solbrillor i bilen. Jag lägger dom här så var försiktig och ta inte sönder dom.
Nää då jag ska inte ta sönder dom."
Dagen efter så frågade jag vart dom var och svaret jag fick tillbaka var "Oj jag hade sönder dom när jag mekade med stereon." Tack älskling!

Efter marknaden så blev det en braklunch/middag hos svärföräldrarna. Herrejösses säger jag bara men oj så gott. Det var alltfrån ägghalvor till langos till friterade räkor och sen mumsiga kakor till efterrätt. Go och glad lär man ju vara hela nästa vecka efter denna frossar helg. Jag får gå upp och ner för åsen några gånger så blir det nog bra. 


Detta är en bild från 2009

 
Jag saknar dig Millan!

Jag funderar på att ta mig en tripp till Rättvik i sommar, undra när bara.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0