Hoppsan!

Hoppsan... hoppsan... hoppsansa!
Jag har totalt glömt bort att jag har en blogg, vilket är lite underligt då man läser andras bloggar.

Var det nu man skulle berätta vad som hänt under den tiden man missat att skriva här kanske?

  • Jag har snart gått klart på komvux och jag har sökt in till högskola.
  • Jag har gift mig med mannen i mitt liv.
  • Jag har blivit äldre.
  • Jag har blivit med trädgård.
  • Jag har gått ner i vikt.
  • Jag har hittat tillbaka till bakpassionen.
  • Jag har dankat av Riga från min lista på alla Europas huvudstäder.
  • Jag har gått på pubrunda i Sthlm med två F.

Det är ju lite grann av vad jag gjort. Lite svårt att minnas tillbaka så man får börja skriva här oftare.

Mannen i mitt liv

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0