2009

Ett nytt år igen. Förra året gick otroligt fort. Kommer inte änns ihåg allt som hände under 2008.

Undra hur mycket jag bakade förra året? Ojoj bakade ju nästa jämt. Och gissa vad jag har lust att göra nu?

Jag och dad var i Polen, Slovakien, Tjeckien, Ungern, Österrike, Italien, Tyskland och Danmark i somras.
600 mil på en vecka.

Jag och Bejbi bjöd hem folk på mat några gånger och vi festade med grabbarna grus.

Jag blev Gudmor åt en underbar liten kille.

Jag var på kryssning. Och jag hälsade på släkten i småland. Det blev en hel del resor förra året.




Nyårsafton började hos mampa med lite god dricka och jag kunde fixa hår och makeup utan att bli stressad. Sen över till Robban där vi hade en kanon trevlig kväll med god middag och världens största öl och en lika stor grogg. Efter allt kalasande blev det en natt promenad hem till mampa för att hämta bilen för F låg och sov i Robbans soffa (det var mamma som var nykter och körde bilen). Och sen hem och sova.
Det var min nyårsafton. 

Jag har tagit ur Piercingen. Som jag har haft i nästan 5 år.

Och mitt nyårslöfte är att ha med mig mobilen överallt så folk kan få tag på mig. Men det löftet har jag redan brytit. Jag glömde den hemma idag. Men jag har inte den på ljudlös iaf. F lär ju få krupp om den börjar ringa.
Han svarar ju aldrig i den.

Ne nu har jag väl svammlat klart. Inget vettigt skrivet här.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0