Veckan springer iväg

och snart är det väl julafton också.

Ja första veckan på komvux börjar ta slut. Än så länge har jag inte blivit skoltrött och jag har inte blivit bortskrämd.
Jag har till och med fått min första läxa bara så där helt plötsligt. Jag trodde första veckan skulle vara lugn och skön men oj så fel man kan ha. 
Jag ska skriva en text om mig själv och har absolut ingen idé om vad jag ska skriva. Jag är ju inte så intressant. Så det blir en riktig utmaning.
Sen är det väldigt intressant att jag läser Naturkunskap och Geografi. Två ämnen som jag verkligen inte är ett dugg intresserad av. Men vad gör man inte för att få tillräckligt med poäng för att plugga på heltid. Och läraren garanterar att det kommer bli min roligaste skol upplevelse någonsin. Så jag får väl lita på honom antar jag. För jag hatade dom ämnena i högstadiet.


Nej om man skulle gå och lägga sig. Jag har ju faktiskt en enda lektion imorn.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0