Helgmys?

Jag hoppas det iaf.

Idag så regnar det och såna dagar är perfekta för att pyssla. Jag måste bli klar med mina "pappers" rosor som ska med till Värnamo i september.

Fasteraster har ju fyllt gammal nu och ska ha en brak fest mitt ute i ingenstans i smålands djupa skogar. Det blir spännande och kanske till och med roligt. Det jag är mest nyfiken på är om min andra kära faster orkar lyfta på röven och ta med den på ett flyg hit till Sverige. Skulle vara kul att träffa henne igen. Det var några år sen nu. Och det är ju inte så att jag har råd med en charterresa till Tenneriffa hur som helst.

Ikväll har F och jag bestämt att vi ska mysa med några bra filmer. Men får se om den saken. Man vet ju aldrig med oss.
Undra vad man ska äta?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0