Vi vet inte hur vi ska göra.

Dax att skriva några rader igen antar jag. Vet bara inte vad jag ska skriva. Mitt liv är inte intressant just nu. Som att det är det någonsin.
Jag iaf sommarplaner vilket jag aldrig brukar ha. Det ni!
Första helgen i Juni åker jag och F och kanske mom ner till småland och hälsar på släkten. Det var F som tyckte att vi skulle göra det. Det var några år sen jag träffade min mormor och alla andra. Kanske är dags för en tripp. F har aldrig träffat min mormor och det måste han få göra. Hon är 80 år och har haft problem sen hon var ung så man vet aldrig när hon somnar in. Hoppas hon aldrig gör det. Skulle vara väldigt jobbigt. Då har jag ingen kvar. Min farfar dog när min pappa var liten min farmor dog tio år innan jag föddes och min underbara morfar dog för ca tio år sen, det är nog till och med mer än tio år. Så nu har jag bara min mormor kvar. Hon är en riktig kämpe och jag hoppas hon kämpar flera år till. Men men nu ska vi inte ner i deppträsket.
När vi ska ner till småland ska vi passa på att träffa min Faster också, det värsta är att hon jobbar på high chaparall och just den helgen vi ska ner så är det den stora MC festen där, så man vet aldrig om man får se henne. Jag saknar henne så förbaskat mycket.
Jo sen ska jag ju ner till Polen och Ungern och några länder till, får se vilka. Pappa och jag ska bila där nere i ca en vecka. Längden på resan beror på vart vi åker. Så just nu håller vi på att planera för fullt, vi måste hinna med att fixa lite saker också. Måste ha internationellt körkort annars får vi inte köra där nere. Hmm. Och om vi skulle åka via Ryssland och Finland hem så måste vi ha visum för att åka igenom Ryssland och Vitryssland. Herregud. Så vi vet inte hur vi gör än. Men vi skulle vilja åka via Finland, Ryssland, Lettland, Litauen, Vitryssland, Polen, Ungern, Slovakien, Tjeckien, Tyskland, Danmark och sen Sverige. Och det är ingen liten resa. Det är flera flera mil att köra. Men man vet aldrig hur det blir. Pappa och jag vill åka överallt. Kanske slutar med att vi hamnar i Marocco.

Nej nu ska jag ta tag i dagens uppgifter.

Kommentarer
Postat av: Kamilla

Jasså du =), och vad fick dig till denna idé?
Ja jag har ju inget jobb än men hoppas att det dyker upp nå snart. Kram

2008-05-22 @ 19:05:49
URL: http://kamillatholen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0