Vi firade inte änns

Åhh va jag är trött på allt och inget. Ont har jag också. Min axel, nacke och skulderblad ömmar som tusan. Det är ju iaf positivt att det bara ömmar och inte gör ordentligt ont. Det börjar bli bättre.

Jag har ingen aning om vad jag ska skriva här. Förra veckan jobbade jag mest. Fredrik åkte på "firmafest" i portugal. Vi firade inte änns vår årsdag som var den 2 maj. Valborg jobbade jag på dagen och sen låg jag utslagen på kvällen, hade så förbaskat ont.
Torsdagen va jag ledig och jag kommer inte ihåg va jag gjorde då. Eller hmm jag tror pappa och jag hade Movietime. Vi kollade på alla gudfader filmerna.
Fredag så va jag med michan och aron på dagen, vi kollade in rean på Leklust. Sen på kvällen så bjöd den lilla familjen på mat, mumsiga köttbullar.
Lördag så kom fredrik hem röd som en kräfta och han klagade hela tiden på det. Men han får ju faktiskt skylla sig själv om han inte lyssnar på mig. Jag ska nämligen åt honom att ta med solskydd men nee då. Vi hade grillpremiär i lördags oxå. Den blev mumsigt. Entrecote med klyftptatis och nästan en greksallad, sen glass och jordgubbar. Pappa var lycklig iaf för maten han hade tjatat som tusan över grillat.
Igår alltså söndag så åkte jag och pappa till västerås och köpte en grill till honom. Vi satt i bilkö på e18 sen så käkade vi när vi kom hem.
Idag har jag inte gjort nått vettigt alls. Min mobil har varit väldigt aktiv. Fan va den har plingat. Alltid tyst när man vill att nån ska höra av sig och sen när man inte orkar med nått så ska det ringa hela tiden.
Nej om man skulle fixa iordning sig lite, ska till svärföräldrarna och käka... hmm grillat.
Känns som att jag kommer få mycket grillat i sommar. Till och med när vi tar trippen ner till polen och ungern. Pappas grill följer med.
Ja just det, pappa vill öka vår tripp till vitryssland och ryssland också. Herregud vilken tripp det skulle bli. Det värsta är att man måste ha visum i ryssland. Men det skulle ju vara kanon kul.


Kommentarer
Postat av: Anonym

UPPDATERA MERA DU MED!! *snälla*

2008-05-08 @ 21:29:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0