Höger sida är väl min bästa sida.

Igår var jag och Carrobarroline ute och myste i bresse. Tiden försvann snabbt. Man har det för underbart med dig dude! Vi picnica och gassade i solen. Jag har blivit bränd i halva ansiktet och jag har fortfarande solglasögon på mig. Hur lyckas man? Höger sida är väl min bästa sida. Sist jag satt i solen så blev jag bränd i urringningen men mest på höger sida. Jag förstår inte. Men får väl sitta ute i solen idag också då.
Thess är på ingång. Hon ska komma hit och dricka en kopp kaffe och låna min toa ca 10 ggr innan hon ska på kurs. Alltid lika trevligt när hon kommer förbi.
Sen vete fan vad som händer. F är ju hemma, hans första semesterdag. Funderar på om man skulle ta sig en tripp och kolla på ett parasol till balkongen. Måste ha nått som skyddar för solen, det blir ju kanon varmt. Jag har sol på balkongen från kl 11 till ca 20-21. Det är många timmar och det blir skit varmt inne i lägenheten.

Nej man kanske ska sätta på sig lite kläder, kan inte gå med nattkläder när Thess kommer.


Kommentarer
Postat av: Carro Barro Line

Kom hit och sola din "andra sida" senare idag då :P
Hehe...

2008-05-30 @ 11:23:45
Postat av: Cääärrooo Bääärrooo

Miss you dude! När ska vi ses?

2008-06-02 @ 14:10:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0