Hade lust att fönstershoppa

Idag tidigt tidigt på morgonen tog jag mig en blitripp. Jag skulle åka iväg till mamma och pappa för att äta lite frukost och skjutsa pappa till jobbet. Det var så tyst i mitt område, inte änns fåglarna kvittrade. Men lugnet avtog så fort man kom till tågstation. Herregud jag blir chokad över att det finns människor som är uppe så tidigt och väntar på bussar och tåg. Klockan va ca halv fem i morse. Jag har inga problem med att gå upp tidigt men om jag måste göra det i en längre tid så tröttnar jag.

Ja så jag har varit i Kista idag kl 6 på morgonen. Synd att gallerian inte va öppen, likaså med Ikea i Barkaby. Försig så har jag inte pengar men hade lust att fönstershoppa och äta lite god glass.

Idag måste jag bättra på min fina röda solbränna som är så ojämn att det inte är klokt. Så den ska jämnas ut. Vi får hoppas att det blir varmt i solen för i skuggan har vi bara 10 grader just nu. Igår hade vi 19 vid den här tiden. Vet inte vad som hänt i natt. Våren kom igen?

Kommentarer
Postat av: Kamilla

Tråkit att det inte var något som var öppet!
Men du vi får börja brevväxla du och jag skulle inte det vara roligt? Fast vi kan ju snacka på msn oxå! Jag kan börja om ja får din add.
Kramis

2008-05-12 @ 19:13:12
URL: http://kamillatholen.blogg.se
Postat av: Josefiiiin Olofsson

Hej sötnos!! De va länge sen!! Kommer du ihåg mej?? har sett din bloggadress på msn ett tag o äntligen hade jag "tid" (dvs ork =S) att checka in den!! Allt bra me dej?? Puss o kram!

2008-05-15 @ 19:25:10
URL: http://ivysstruntprat.blogspot.com
Postat av: Anonym

Hej duuude! Snart ar jag hemma igen och da ska vi aka till Kista och ata glass! Hehe.. miss you! KRAM

2008-05-18 @ 15:25:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0