Midsommar

Jaha då var det midsommar igen. Tiden bara rinner iväg. Känns som att det var igår som vi var ute i ingenstans och firade midsommar och pappa plumsa i sjön två gånger.
Idag så ska vi ut på landet och fira med en skock av vänner. Ska bli mysigt. Bara solen kommer fram. Just nu regnar det och blåser storm. F är lite butter och kollar väderprognosen hela tiden. Han vill verkligen att solen kommer fram. Han muttrar om att man inte kan lita på vädret. När jag sa att man får ta det med en nypa salt så får jag som gensvar "Nej med en stor nypa salt".
Just nu är jag stressad, jag håller på att tvätta för F har inte kallingar kvar. Så ofta tvättas det här. Sen ska jag göra potatissallad och fixa iordning mig. Vi ska åka om ca en timme. Herregud jag ska alltid stressa.

Nej får väl gå och torktummla kallingarna.

Trevlig Midsommar!

Kommentarer
Postat av: Kamilla

TREVLIG MIDSOMMAR lite sent ja vet....hade du skojj då??

2008-06-22 @ 12:55:54
URL: http://kamillatholen.blogg.se/
Postat av: Caroline

Hoppas att du har haft en bra midsommar!

Vart har du tagit vägen?! Jag försökte ringa dej idag men kom till mobilsvar =(

Ska vi leka nåndag? Jag är sugen på att åka till Lagerhaus. Är du? =) Kram

2008-06-24 @ 21:06:50
Postat av: Kamilla

Varför svara du inte på mina samtal? Vart är du gumman?????

orolig

2008-06-30 @ 22:29:34
URL: http://kamillatholen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0