Måste man verkligen?

Herregud va man ska tjata varje gång det gått nån vecka som jag inte skrivit här på bloggen. Jag har inget roligt att skriva juh.

Ja det har inte hänt så mycket den senaste tiden. Vi var hos S i lördags och kalasade. Skit trevligt med grabbsen och god mat men usch vilken värme. Ca 33 grader och vindstilla. Det är inte klokt! Jag hade gjort en hallon cheesecake och den skulle vara fryst men blev tinad och började droppa så fort jag tog ut den från frysen. Då kan man väl ändå kalla det för kanon varmt?

Idag hoppas jag att Dude ska komma hit, men man vet aldrig. Jag vill ut på äventyr med henne. Vi hade tänkt ha en dagstripp till Västerås för att vidga våra vyer. Vi är ju oftast i Uppsala eller Enköping.

Oj jävlar jag glömde kaffet. Nu har det väl blivit bränt!

Kommentarer
Postat av: Duuudään

Tack för idag dude!

Jag har poppat Jump for joy 6 gånger i rad nu. Haha, i love! ;)

2008-07-30 @ 18:44:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0