Idag ska jag baka lite gott

Idag har jag börjat inse att jag är hemma igen och att det inte är torsdagen den 3 juli längre. Har varit inne på det i en vecka. Antagligen för att jag inte ville att vår resa skulle vara över.

Pappa och jag har börjat planera fler resor. Vi vill ge Budapest en ny chans att visa sin riktiga charm. Men då bilar vi inte dit utan tar flyget och stannar där en weekend. Den staden var så fin under natten så då är det nog fin under dagen också. Vi funderar även om vi ska ta GB och Irland nästa år och sen kanske ner till Frankrike. Men vi får se.

Idag ska jag baka lite gott som jag kan lägga in i frysen. Det var väldigt tom när jag kom hem. Hustomten har varit där och klufsat. Alla mina fina stora bullar var borta. Det ända som var kvar några små askar med persilja, dill och gräslök och en tom kartong som det stod päronsplitt på.

Jag har fått en ny favorit låt. Är helt kär i den och det är helt klart min nya sommarplåga. Den kom på radion hela tiden när vi bilade från land till land.
Kate Ryan - Ella Elle la

Nej nu ska jag ta och blöta ner händerna och ta tag i disken som F lämnade kvar. Och sen börja baka massor. Mums.
Nån som vill komma hit och fika?


Kommentarer
Postat av: Kamilla

vad blev det för gott??

2008-07-13 @ 21:03:13
URL: http://kamillatholen.blogg.se/
Postat av: Caroline

Ska vi leka nån dag?

2008-07-16 @ 11:40:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0