Offline

Jag har väldigt offline den senaste veckan. Men det närmar sig jul. Och varje år kommer ju Need for Speed ut med ett nytt spel, pappa och jag har skaffat oss en tradition med att försöka klara ut spelen innan jul. Så det blir mycket spel och inte så mycket annat. Det är rally 24/7. 

Men idag är det en paus från spelet. Idag ska jag städa här hemma. Ser ut som hej kom och hjälp mig för F har ju varit hemma själv i nästan en vecka. Jag kommer ju bara hit och sover några timmar. Det är disk i massor (men F var duktig igår och diska lite). Skitit som fan på golvet och vi har säkert ett tjockt dammlager på hyllorna.

Efter städningen ska jag vara barnvakt. Jag har planerat på att baka pepparkakor med småbarnen. Dom vill så gärna baka med mig jämt. Så då blir det pepparkakor med kristyr på. Det kommer nog uppskattas.

Nu ska jag ta mig en vals med dammsugaren.

Kommentarer
Postat av: Carro

Du är så gullig och påhittig...

du blir en perfekt gudmor! :P

Höhöhö

2008-12-05 @ 11:26:10
URL: http://carolineprim.blogg.se/
Postat av: Anonym

Har du dött duuude? =(

2008-12-18 @ 19:52:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0