Rena rama x2000

I morse vid kl 7 fick jag besök, inte så vanligt men det händer ibland. Alltid lika trevligt att visa upp sig i nattkläder och morgonruffs men hon är ju van. Det var Thess som kom hit. Vi käka frukost, drack en kanna kaffe och rökte några cigg som vanligt. Självklart prata vi hur mycket som helst, allt mellan himmel och jord. Det roliga är att vi kan prata om en sak och komma in på en helt annan. Våra ämen är som express tåg. Rena rama x2000.

Efter att Thess gick vid halv tio så har jag inte gjort mycket. Jag har diskat och städat lite, man ska ju få fin besök i veckan av Kamilla.
Och får se om jag orkar baka. Skulle vara gott och kul men jag har inte orken till det just nu. Får väl gå upp med F imorgon och börja i tid.

Carrobarroline ska förhoppningsvis komma hit och förgylla min dag imorn men eftersom hon har små nattliga äventyr så vet man ju inte, dessutom mår hon inte så bra, men att muta henne med kokostoppar och kladdkaka vill hon mer än gärna komma hit så man får väl sätta igång ugnen och ta sig i kragen och göra lite bakverk.

Porlinsguden kallar på mig!


Kommentarer
Postat av: Duuude

Jag kan nog stå över torra muffins inatt om du bjuder på nybakt imorgon :P
Därmed utvilad, hehe..

2008-04-07 @ 19:59:48
Postat av: Kamilla

Faaan vad gullig du är!! Porslinsguden haha fy fan vad jag skrattade!!! PUSS

2008-04-07 @ 20:00:36
URL: http://kamillatholen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0