Pyssel

Idag har jag pysslat fast på datorn. Helt otroligt att man kan sitta en hel dag vid datorn. Och tiden då... herregud den bara flyger iväg, det är inte klokt. Men har man roligt så brukar den ju flyga iväg.

Jag pyssla med två bilder som jag gjorde till två speciella flickor i mitt liv. Jag är så jäkla glad över att dom finns i mitt liv, tror inte jag skulle kunna leva utan dom.
Kärlek!

Här är Carros bild
image1

Och här är Millans
image3

Tror nog jag ska göra en till med Michan och Aron. Jag fick en så fin bild på dom. Så måste man nog göra en bild på Michan också, hon kan ju bli svartsjuk annars. Min lilla habibi.
Kommer väl in senare och skriver lite till och lägger upp bilden.


Kommentarer
Postat av: Duuude

Nu har du fått mej att gråta två gånger idag, av lycka, lycka att får vara din vän =) Du är bäst!

2008-04-03 @ 21:01:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0