Kan man fylla en lägenhet på 2 år?

Godmorgon!

Idag blev man väckt av sin underbara chef, hon var lika stressad som vanligt men hon lät otroligt glad. Hon förgyllde min dag. Vi har en underlig kontakt, vi har inte sån där stel relation som det kan vara på vissa jobb. Det känns som att hon är en vän, vi babblar alltid om allt.
Min arbetsintervju var inte som dom andra jag varit på förut. Vi träffade på en mack i Strängnäs, där satt vi och prata om allt. Självklart så förklarade hon hur allt fungerade men det var inte mycket. Jag blev inslängd i detta arbete. Båda är chockade över hur allt gick till och att vi fick en vänkontakt. Inte chef och anställd.
Så vill jag också ha det om jag startar eget, jag vill inte att det ska vara stelt på jobbet. Man ska trivas och ha kul.

Mamma och jag var ute på "kvällspromenad" och denna gång tog vi Maxi. Vi kallar sena shoppingturer för kvällspromenader, vi går runt i butiken och strosar i kanske en timme. Men iaf så hade dom rea på muggar och skålar och det blev så att jag köpte 6 st söta espressokoppar med fat, dom kosta 10 kr/st. Fredrik var lite fundersam när jag kom hem och sa att jag köpt lite nytt porslin. Han kommer förbjuda mig snart, vi har ingen plats i skåpet. Hmm undra vart jag ska förvara dom? Tror jag ska fixa skåpen i köket så allt för plats.

Hur kan man fylla en lägenhet på 2 år? Vi har ingen plats för nått längre. Och var fick vi alla pengar i från?
Nej jag ska väl ta och städa lite idag och fixa mys pys.

Ska vi fika?

Kommentarer
Postat av: Carro

Vilka söta muggar! Va de dom som kostade 10 kr?!

2008-04-18 @ 23:57:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0