Inget "morgonmys"

Det vart Uppsala igår. Latjo! Jag och Carrobäääroline hehe, gjorde inte så mycket vi gick runt på stan i olika affären som va nya för oss och käkade såklart en mjukglass vilket var dagen målpunkt. Kanon kul att umgås med Carro, det märks att vi är lika i sinnet. Hur ska det gå nu när hon åker bort i en månad? Jag kommer sakna henne. Även om vi inte träffades varje dag så hördes vi av iaf. Inget "morgonmys" på msn då. Men jag hoppas du får det bra där borta och att du kopplar av och tänker på dig och viktor och inget annat här hemma som strular.

Idag ska jag ta det lugnt och läsa lite om korv. Jag ska jobba imorn i Uppsala och där ska det säljas korv. Herregud från 10- 18 ska jag stå och steka korv hur ska detta gå, och det är både torsdag och fredag.

Sen på lördag kommer jag ligga på Vårfrukyrkans golv och få tusen blickar på mig. Neee då, då är det Arons dop. Sötnosen ska döpas. Ååhh jag bara ler när jag tänker på honom. Tänk att Michan och Johannes bakade så bra så att dom fick en riktigt söt bebis. Aron är en av dom sötaste bebisarna i världen. Tycker jag iaf.

Nee nu ska det äta frukost och försöka hjälpa Carro innan hon börjar dra bort sitt hår för att hon är irriterad.


Kommentarer
Postat av: Storasyster

Hörrö...om du tycker att det är pinsamt att bara stå där framme i kyrkan på dopet... tänk på cecilia...hon ska sjunga en assvår låt inför alla...det du....=) Oroa dig inte så mycket...stå rakt, svimma inte, tappa inte Aron, svara ja när prästen frågar om du vill vara Arons fadder...det kommer gå skitbra...du behöver ju inte göra nå´t...bara stå där och vicka på tårna lite...men du....somna inte!!!!!=)

2008-04-23 @ 13:18:54
Postat av: Caroline

Nu har du inte uppdaterat pa lange! =(
Har du inget att skriva om nar jag inte ar hemma? Hehe...

2008-05-01 @ 09:36:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0