Hittar inga pengar

Jaha värken i rygg/nacke/axel är kvar. Jag har ont och är öm från nacken till axeln ner mot skulderbladet och in mot ryggraden. Jag har till och med ont i nyckelbenet. Jag kollade i spegeln igår och mitt högra nyckelben sitter inte där det ska nu. Den är längre ner och muskeln som är ovanför är väldigt stor. Måste nog uppsöka läkare.

Idag ska jag försöka ta mig till Uppsala och träffa Carro innan hon åker iväg på en sol och njut tripp. Får se hur det ska gå till. Hittar inga pengar i lägenheten och jag har ingen diesel i bilen. Det ser rätt mörkt ut tyvärr.

Nee ska försöka hitta nån slant. Jag vet att det ska finnas nånstans.

Kommentarer
Postat av: Caroline

Usch då vännen, de låter inge vidare med din värk. Jag tycker du ska gå till doktorn. Men du vet ju va vi pratade om, kom ihåg att tala om för doktorn va du har för fel, annars kan han inte hjälpa dej :P
Haha.. Jag har fullt upp här hemma, har dåligt samvete för att jag inte hinner komma och hälsa på idag. Hur ser de ut för dej imorgon? Jag har tvättstugan då iofs, så jag kan inte åka nånstans då heller =/

2008-04-21 @ 14:49:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0