En jäkla buffé av godsaker

Nu vet jag vad jag ska göra idag. Jag ska fixa Arons dop present. Ska göra det nu istället för i sista minuten. Tyvärr kan jag ju inte skriva vad det är jag ska göra efter som Arons kära mamma och min Habibi är här inne och snokar. Så det får bli efter dopet.
Sen tror jag att jag ska ta och laga lite god mat eller baka något gott. Jag drömmde om en choklad tårta tror att den var fransk med en chokladtryffel eller vad jag ska kalla det. Mumma! Men varför ska jag göra en tårta när det inte är någon som är här och kan äta den? Och inget kalas är det heller.
Hmm. Man kanske ska ordna ett kalas med en jäkla buffé av godsaker. Och ett rosa tema. Och hallonsaft. Hihi det skulle vara kanon kul.
Ja just det har ju kvar kokostoppar, undra varför Fredrik inte har ätit upp dom. Allt annat är ju borta tror jag. Undra om pepparkakorna är kvar som han köpte för två veckor sen bara för att dom var billiga och för att han blev sugen.

Nej presenten först och sen kanske bakning.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0