Den slö maskinen

Åhh vilken jobbig jäkel!
Sitter och håller på med Dudes blogg. Vet inte hur jag ska göra för att det ska bli snyggt. Det är svårt att göra till någon annan, man vet ju inte om dom tycker om färgerna osv.
Dessutom så tvättar jag samtidigt och det är ju alltid lika kul. Jag har massor av tvätt, jag förstår inte vart alla kläder kommer ifrån. Har jag verkligen så mycket kläder? När man tar sig en titt i garderoben och byrån så finns det kläder men inget man vill ha.
Nee måste ner i källaren till den slö maskinen.


Kommentarer
Postat av: Anonym

De vart ju super bra =) Tackar!
Jag känner igen mej i ditt dilema, kläder i garderoben men ändå har man "aldrig några kläder" att sätta på sej. Jag är i S-viken nu å ska rensa ur mina garderober, spännande! Hehe..

2008-04-16 @ 10:45:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0